УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
конкурсу фахової майстерності
серед учнів Харківського професійного ліцею будівництва та автотранспорту з професії
“Слюсар з ремонту автомобілів”
Конкурс проводиться з метою виявлення обдарованих учнів, підвищення їх професійної майстерності та розвитку творчих здібностей, освоєння учнями високопродуктивних методів праці.
Місце проведення: Харківський професійний ліцей будівництва та автотранспорту
Дата проведення: 18, 19 лютого 2014 року
Початок роботи о 09-00 годині.
В конкурсі беруть участь учні-переможці навчальних груп, які проводились у навчальних групах. На конкурс направляється два представники від груп у супроводі викладача або майстра виробничого навчання, який відповідає за своєчасне прибуття учасників конкурсу, а також несе відповідальність за життя та здоров’я учнів згідно чинного законодавства.
ДЛЯ УЧНІВ I–III КУРСІВ НАВЧАННЯ КОНКУРС БУДЕ ПРОВОДИТИСЬ У ТРИ ЕТАПИ:
Перший етап для учнів II–IIIкурсів навчання:
Виконання теоретичних письмових завдань з предметів „Спецтехнологія”, та ПДР і ОБР
Термін виконання – 2 години
Другий етап:
– Для учнів I курсу навчання:
Виконання слюсарних робіт.
Термін виконання – 1 година.
Третій етап для учнів II–III курсів навчання:
Встановлення теплового зазору в клапанному механізмі двигуна автомобіля ГАЗ – 53.
Участники конкурсу повинні дотримуватись вимог безпеки праці, мати спецодяг згідно вимог охорони праці, виявляти знати з предметів професійно-теоритичної підготовки, застосовувати передовий виробничий досвід.
Конкурсанти не можуть залишати робочі місця без дозволу журі. За порушення порядку і умов проведення обласного конкурсу, учасник, за рішенням журі, може бути позбавлений участі в ньому.
Журі оцінює конкурсні завдання, підводить підсумки і визначає рейтинг учасників.
Переможцем конкурсу визначається учасник, який отримує найбільшу кількість балів.
Облік результатів фіксується у протоколі.
У випадку, коли кілька претендентів на призові місця набирають однакову кількість балів, пріоритет надається тому з учасників конкурсу, який набрав найбільшу кількість балів за підсумками третього етапу. У разі однакової кількості балів і за підсумками третього етапу, превагою користується той учень, я кий впорався з конкурсним завданням раніше.
Перший етап:
Теоретичне завдання з предмета „Спецтехнологія” складається з 24 завдань. Загальна кількість балів за теоретичне завдання – 12 балів.
Другий етап:
– Організація робочого місця – 5 балів
– Дотримання вимог безпеки праці – 5 балів
– Якість виконання – 20 балів
________________________________________________________________________________________________________
Разом: – 30 балів
– За перевищення норми часу на виконання завдання за кожну хвилину знімається – 2 бали
– За порушення вимог безпеки праці знімається – 5 балів
Третій етап:
– Організація робочого місця – 5 балів
– Дотримання вимог безпеки праці – 5 балів
– Дотримання технології виконання робіт – 30 балів
– Якість виконання робіт – 10 балів
_______________________________________________________________________________________________________
Разом: – 50 балів
– За не якісне виконання завдання знімається – 5 балів
– За не дотримання технологічної послідовності при виконанні завдання за кожну помилку знімається – 3 бали
– За завищення норми часу на виконання завдання за кожну хвилину знімається – 2 бали
МАКСИМАЛЬНО МОЖЛИВА КІЛЬКІСТЬ БАЛІВ ЗА ВИКОНАННЯ КОНКУРСНОГО ЗАВДАННЯ – 92 бали
У конкурсі слюсарів брали участь учні груп МАК-12, МАК-22, МАК-23, МАК-32, МАК-33, а у конкурсі автослюсарів учні з груп МАК-22, МАК-23, МАК-32, МАК-33.
За результатами конкурсу переможцями стали учні:
I місце – Павлюк Микола Анатолійович – група МАК-32
II місце – Козоріз Ігор В’ячеславович – група МАК-33
III місце – Омельченко Олег Ігорович – група МАК – 33
Ст.майстер В.М.Цевменко