header image
 
 

Конкурси фахової майстерності

УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ

конкурсу фахової майстерності

серед учнів Харківського професійного ліцею будівництва та автотранспорту з професії

“Слюсар з ремонту автомобілів”

  1. 1. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ КОНКУРСУ

Конкурс проводиться з метою виявлення обдарованих учнів, підвищення їх професійної майстерності та розвитку творчих здібностей, освоєння учнями високопродуктивних методів праці.

  1. 2. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ

Місце проведення: Харківський професійний ліцей будівництва та автотранспорту

Дата проведення: 18, 19 лютого 2014 року

Початок роботи о 09-00 годині.

В конкурсі беруть участь учні-переможці навчальних груп, які проводились у навчальних групах. На конкурс направляється два представники від груп у супроводі викладача або майстра виробничого навчання, який відповідає за своєчасне прибуття учасників конкурсу, а також несе відповідальність за життя та здоров’я учнів згідно чинного законодавства.

ДЛЯ УЧНІВ I-III КУРСІВ НАВЧАННЯ КОНКУРС БУДЕ ПРОВОДИТИСЬ У ТРИ ЕТАПИ:

Перший етап для учнів II-IIIкурсів навчання:

Виконання теоретичних письмових завдань з предметів „Спецтехнологія”, та ПДР і ОБР

Термін виконання – 2 години

Другий етап:

Для учнів I курсу навчання:

Виконання слюсарних робіт.

Термін виконання – 1 година.

Третій етап для учнів II-III курсів навчання:

Встановлення теплового зазору в клапанному механізмі двигуна автомобіля ГАЗ – 53.

Участники конкурсу повинні дотримуватись вимог безпеки праці, мати спецодяг згідно вимог охорони праці, виявляти знати з предметів професійно-теоритичної підготовки, застосовувати передовий виробничий досвід.

Конкурсанти не можуть залишати робочі місця без дозволу журі. За порушення порядку і умов проведення обласного конкурсу, учасник, за рішенням журі, може бути позбавлений участі в ньому.

Журі оцінює конкурсні завдання, підводить підсумки і визначає рейтинг учасників.

Переможцем конкурсу визначається учасник, який отримує найбільшу кількість балів.

Облік результатів фіксується у протоколі.

У випадку, коли кілька претендентів на призові місця набирають однакову кількість балів, пріоритет надається тому з учасників конкурсу, який набрав найбільшу кількість балів за підсумками третього етапу. У разі однакової кількості балів і за підсумками третього етапу, превагою користується той учень, я кий впорався з конкурсним завданням раніше.

  1. 3. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ.

Перший етап:

Теоретичне завдання з предмета „Спецтехнологія” складається з 24 завдань. Загальна кількість балів за теоретичне завдання – 12 балів.

Другий етап:

– Організація робочого місця – 5 балів

– Дотримання вимог безпеки праці – 5 балів

– Якість виконання – 20 балів

________________________________________________________________________________________________________

Разом: – 30 балів

– За перевищення норми часу на виконання завдання за кожну хвилину знімається – 2 бали

– За порушення вимог безпеки праці знімається – 5 балів

Третій етап:

– Організація робочого місця – 5 балів

– Дотримання вимог безпеки праці – 5 балів

– Дотримання технології виконання робіт – 30 балів

– Якість виконання робіт – 10 балів

_______________________________________________________________________________________________________

Разом: – 50 балів

– За не якісне виконання завдання знімається – 5 балів

– За не дотримання технологічної послідовності при виконанні завдання за кожну помилку знімається – 3 бали

– За завищення норми часу на виконання завдання за кожну хвилину знімається – 2 бали

МАКСИМАЛЬНО МОЖЛИВА КІЛЬКІСТЬ БАЛІВ ЗА ВИКОНАННЯ КОНКУРСНОГО ЗАВДАННЯ - 92 бали

У конкурсі слюсарів брали участь учні груп МАК-12, МАК-22, МАК-23, МАК-32, МАК-33, а у конкурсі автослюсарів учні з груп МАК-22, МАК-23, МАК-32, МАК-33.

За результатами конкурсу переможцями стали учні:

I місце - Павлюк Микола Анатолійович - група МАК-32

II місце – Козоріз Ігор В’ячеславович - група МАК-33

III місце – Омельченко Олег Ігорович - група МАК – 33

Ст.майстер В.М.Цевменко